دانشنامه دوستداران حقیقت daneshname3.parsiblog.com چرند و پرند - دوستداران حقیقت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توکّل، دژ حکمت است . [امام علی علیه السلام]
دوستداران حقیقت

سلام


خیلی وقته نبودم و از دستم راحت بودین. درسته نه؟راستش یه مدت بود سرگرم شروع این جشنوراه وب آبادان بودم و وقت آزادم خیلی کم بود.وقت کمی هم که داشتم رو گذاشته بودم برای کتاب خوندن.


راستش بعد از زمین سوخته احمد محمود (یعنی نزدیک یک و نیم ماه پیش) دیگه کتابی نخونده بودم و توی این مدت موفق شدم عادت میکنیم زویا پیرزاد؛ چشمهایش بزرگ علوی و تنگسیر صادق چوبک رو بخونم.از هر سه خوشم اومد اما حقیقتش از آخریش بیشتر. شاید با توجه به اینکه به حال و هوا و محلات بوشهر کاملا آشنا هستم از خیلی خواننده های دیگه کتاب بیشتر به عمق مطالبش پی بردم.اگر نخوندینشون حتما بخوندیشون. یک سری کتاب دیگه هم خریدم که فکر کنم تا اردیبهشت هم نتونم تمومشون کنم.(3جلدمدارصفر درجه و 2جلددرخت انجیر معابد؛ یک کتاب از یک نویسنده یونانی با ترجمه بهمن فرزانه و ...).


خوب حالا از پرچونگی گذشته در راه برگزاری اولین جشنواره وب آبادان امیدوارم که سنگ تموم بذارید.


شاد و سلامت باشید


 



  • کلمات کلیدی :
  • مسلمان میهنی ::: یکشنبه 88/11/4::: ساعت 8:44 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ