دانشنامه دوستداران حقیقت daneshname3.parsiblog.com رمز بازیها - دوستداران حقیقت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انصاف، اختلاف را می زُداید و الفتْ پدید می آورد. [امام علی علیه السلام]
دوستداران حقیقت

 

سه قهرمان اصلی سری بازی های Commandos این بار بازگشته اند تا در جدیدترین نسخه از این بازی که در سبک اکشن در حال توسعه می باشد ، شما را همراهی کنند. بازی Commandos بعد از موفقیت های پیاپی در سبک استراتژی آمده است تا موفقیت خود را در سبک اکشن نیز تکرار کند…

 

 

                   ul/Untitled-1.gif

 

                     ul/Untitled-1.gif

 

با اطمینان کامل می توانم بگویم که Commandos با ابتکاری که از خود در سبک استراتژی به خرج داد به عنوان یکی از بهترین بازی های این سبک شناخته می شود. محیط دو بعدی دو نسخه اول و موفقیت بی نظیر در این دو نسخه ، سازندگان را بر آن داشت تا اقدام به ساخت نسخه سوم از بازی در محیطی کاملا سه بعدی بکنند و به این مهم نیز دست یافتند و این بازی در نسخه سوم خود با موفقیت و استقبال زیادی از سوی طرفدارانش مواجه شد. نسخه چهارم بازی را می توان تنها نسخه ناموفق از سری بازیهای Commadnos دانست. بازیی که هیجان و زیبایی های نسخه های پیشین را نداشت و نتوانست موفقیت های گذشته را تکرار کند. به هر حال در حال حاضر کمپانی سازنده طی اخباری که در چند ماه گدشته منتشر کرد ، خبر از ساخت نسخه جدید این بازی داد. این نسخه از بازی به شکل یک بازی اکشن اول شخص مرتبط با جنگ جهانی دوم می باشد و کار خیلی سختی برای رقابت با بازی های موفق این سبک پیش روی دارد. جالب است بدانید که انجام بازی توسط سه شخصیت مهم و به یاد ماندنی سری بازی های Commandos یعنی Green Beret ، Spy و Sniper ممکن خواهد بود. Green Beret با قدرت بدنی بالای خود در قلب عملیات تیم قرار داشته و در جنگ های تن به تن شما را یاری خواهد کرد. Spy نیز در نقش یک جاسوس و انجام حرکات مخفیانه قادر به نفوذ به قلب نیروهای دشمن می باشد و شخصیت Sniper نیز که تک تیراندازی ماهر و بی همتاست در مواقع ضروری برای نابود کردن دشمنانی که برای شما دردسر ایجاد می کنند بسیار مفید واقع خواهد شد. بازی اگرچه اکشن می باشد اما ویژگی های یک بازی استراتژی نیز در آن گنجانده شده است. به عنوان مثال شما در طول بازی و با توجه به مقتضای مکانی که در آن حضور دارید باید یکی از این افراد را با توجه به مهارتی که دارند انتخاب کرده و بازی را با آن شخصیت ادامه بدهید.

 

                       ul/Untitled-1.gif

 

در مورد ماموریت های شما در طول بازی باید بگویم که با توجه به نسخه های قبل Commandos در هر مرحله ماموریتی بسیار حساس و مهم از قبیل نابود کردن کشتی نازیها یا دزدیدن یکی از فرمانده های مهم نیروهای آلمانی و … می باشد که عملیات محوله تاثیر مستقیمی در سرنوشت جنگ خواهد داشت. در مجموع مراحل بازی در کشورهای فرانسه ، روسیه و نروژ می گذرد و همانطور که اشاره کردم در این بین با ماموریت هایی که انجام هریک اهمیت بسیار زیادی خواهند داشت ، مواجه خواهیم بود و به عبارتی یادآور ماموریت های متنوع و مختلف نسخه های پیشین این بازی می باشد. سلاح های موجود در بازی نیز از تنوع بالایی بهره خواهد برد و شما خواهید توانست یک دشمن را به صورت کاملا مخفیانه و با چاقو بکشید و یا آنکه همان دشمن را با استفاده از اسلحه های دیگر همچون مسلسل نابود کنید. در مورد گرافیک بازی هرچند اطلاعاتی زیادی در اختیار نمی باشد اما از تصاویر منتشر شده ، می توان به دقت سازندگان در این زمینه اشاره نمود. صدا و موزیک های بازی نیز در صورت موفقیت ، همچون نسخه های پیشین خود هیجان کافی را در اختیار بازیکن قرار خواهد داد.

 

 

                       ul/Untitled-1.gif

 

به هر حال باید گفت که ساخت نسخه بعدی این بازی برای طرفدارانش بسیار خوشحال کننده بود اما آیا واقعا این بازی خواهد توانست در برابر بازیهای پرطرفدار این سبک موفقیت های لازم را کسب کند و موفق شود.

 



  • کلمات کلیدی :
  • مسلمان میهنی ::: یکشنبه 86/5/28::: ساعت 10:42 صبح

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ