دانشنامه دوستداران حقیقت daneshname3.parsiblog.com بهار 1387 - دوستداران حقیقت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امّا حقّ شما برمن . . . این است که به شما بیاموزم تا نادانی نکنید و ادب آموزم تا بدانید . [امام علی علیه السلام]
دوستداران حقیقت
کمپانی اپل (Apple) روز دوشنبه اعلام کرد که با رسیدن به فروش 100 میلیونمین iPod خود، به مرحله بسیار مهمی در تاریخ این محصول رسیده است.

از زمان معرفی iPod در نوامبر 2001، این کمپانی بیش از 10 مدل جدید از iPod را به بازار عرضه کرده است. این دستگاه پخش موسیقی، دارای بیش از 4000 قطعه جانبی و خرده ریزهای تزئینی است که از جلدهای زیبا و مد روز گرفته تا سیستمهای بلندگو و مانند آن در آن یافت میشود. بیش از 70% مدلهای2007 خودرو ساخته شده در آمریکا دارای اتصال iPod هستند.

فروشگاه موسیقی iTunes نیز با مجموعه ای شامل بیش از 5 میلیون ترانه، 350 شو تلویزیونی و 400 فیلم به موفقیت عظیمی دست یافته است. این فروشگاه با فروش بیش از 2.5 میلیارد ترانه، 50 میلیوون شو تلویزیونی و 1.3 میلیون فیلم، محبوبترین و پر مشتری ترین فروشگاه اینترنتی جهان است.

با وجود فراوانی دستگاههای پخش موسیقی و شدید شدن رقابت میان کمپانیها از جمله مایکروسافت، موفقیت iPod همچنان به قوت خود باقیست. مایکروسافت در ماه نوامبر دستگاه پخش موسیقی Zune را به بازار عرضه کرد اما فروش آن در بازار حتی به حدود فروش iPod هم نرسیده است.

در حال حاضر طرفداران iPod منتظر گوشی همراه اپل به نام آی فون iPhone هستند که ترکیبی از قابلیتها و طراحی iPod و تلفن همراه است. قرار است شرکت مخابراتی AT&T به فروش انحصاری آی فون که قیمت آن 500 تا 600 دلار است، بپردازد.



  • کلمات کلیدی :
  • مسلمان میهنی ::: دوشنبه 87/3/13::: ساعت 10:16 عصر

    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ